geniuspos

Soft restaurant pentru gestiune și inventariere? GeniusPos are soluția! (P)

Se pare ca am inceput sa-mi fac un obicei din a va prezenta diferite soluții pentru administrarea eficienta a afacerilor si chiar imbunatatirea solutiilor informatice. Astazi vreau sa va vorbesc despre utilizarea sistemelor de tip POS in restaurante, cafenele si asa mai departe.

Recent am fost intr-o scurta plimbare prin Sebeș, ba chiar am scris un articol despre cateva locatii turistice de acolo, unde am avut placerea sa intru in nu mai putin de 5 … sa le zicem cafenele, desi erau mai mult niste bar-uri cu pretentie de cafenea. Ce pot sa spune e ca erau frumos aranajate si cosmetizate, neasteptat de vizitate de catre turisti, dar stateau cam prost in ceea ce priveste organizarea interioara.

Mi s-a intampat nu doar o singura data sa mi se aduca fie nota gresita, fie comanda gresita. Treaba asta se intampla in general din lipsa unei organizari eficiente, in locatii aglomerate. Tocmai de aceea e bine sa ai o organizare buna si eficienta, sa ai fiecare masa si scaun numerotate, iar atunci cand iei o comanda, indiferent daca e pe hartie sau digital, stii clar ce, cum si unde trebuie livrat si taxat.

Am ramas surprinsa sa vad lipsa unor POS-uri in 2 dintre locatiile vizitate. Nu pot sa-mi explic daca decizia a fost una financiara sau pur si simplu nu s-au gandit la treaba asta. Insa lipsa unui POS cu soft de gestiune pentru restaurant se poate dovedi un impediment major in desfasurarea activitatilor, in special in perioade foarte aglomerate.

Cat despre preturi, sa fim seriosi, 99 de euro este o suma extrem de mica pentru orice patron de restaurant sau cafenea. Daca nu ma credeti puteti intra pe geniuspos.ro sa va convingeti. Ba chiar mai mult, in afara de ofera si-au prezentat foarte bine serviciile cat si avantajele unui sistem informatic.

  • Aranjarea meselor in softul de gestiune se face in functie de locatia fizica a acestora in cladire. Practic, pe ecranul pos-ului vedeti exact fiecare masa din cafenea/restaurant
  • Introducerea comenzilor direct in sistemul de gestiune, putand vedea in timp real ce comanda a fost data, la ce masa, care a fost achitata, care nu, etc
  • Produsele sunt grupate pe categorii in softul POS-ului fiind astfel foarte usor de operat chiar si de catre persoana fara experienta
  • Nota de plata emisa direct din POS cu diferite optiuni de plata si taxare
  • Rapoarte in ceea ce priveste evidenta vanzarilor de produse, a categoriilor, statistici ale angajatilor, a notelor de plata, a bonurilor de comanda, etc – in felul asta va puteti administra afacerea mult mai eficient, optimiza procedurile, etc

Avantajele utilizarii unu POS sunt evidente. Chiar nu inteleg de ce multi oameni prefera sa piarda timp cu gestionarea comenzilor, notelor de plata si cu emiterea bonurilor si chiar a facturilor. Un astfel de sistem nu ii scuteste doar de timp, ci pe termen lung chiar si de bani cheltuiti aiurea.

Lasa un comentariu